Memories



Idag är det tisdag och jag har varit på gymmet.
Jag har börjat träna igen.
Mest springer jag.
Inför tjejmilen.
Jag mår som bäst när jag tränar.
I ettan tränade jag som mest och jag minns det som om det ökade mitt välbefinnande.
Det krävs liksom inte så mycket.
Det tar inte så lång tid.
Det som jag kämpar med är mitt psyke.
Om jag är otaggad, ledsen, arg - helt enkelt allt förutom glad så går det liksom inte.
Och när jag börjar tänka "nej jag vill inte, jag orkar inte" så tar det liksom stopp.
Men mina bästa tips just nu är att lyssna på Sommar i p1 när jag springer.
Då är det bara lyssna på någons livsberättelse och slippa tänka själv.
Mitt andra tips är att ta på sig träningskläderna en stund innan man tränar.
Då smyger sig träningssuget på.
Och om man ändå inte kommer ut kanske man ändå har kollat på en film eller gått och handlat i sportiga kläder och då kan man få den där nöjda känslan ändå.

I höst vill jag träna som i ettan.
Jag måste bara komma på hur jag ska bli mer taggad på gymmet.
Dessutom har jag ställt mig i kö till en tenniskurs i salkhallen (mickan gör det du också!).
Nu börjar Sex and the City snart.
Jag skriver mer snart igen.





It's getting late but I don't mind.




Kommentarer
Postat av: K.

Nu så blev jag sentimental och kände att ajajaj vad jag kommer sakna dig i höst.

2010-08-13 @ 10:25:33
Postat av: m

JAG KOMMER SAKNA DIG!!!!

2010-08-14 @ 11:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0