Gud det gör så ont att något så nära kan vara så långt bort.




Nu är verkligen hösten på ingång.
Igår hade jag en underbar kväll.
Sommar.
Det blev nog lite för mycket för jag är rätt bakis idag.
Vi (moa, erik, oskar, adam och jag) började med middag på Vapiano.
Sen träffade vi på många fler på Sommar och pratade, skrattade och dansade lite.
Tack alla för en härlig kväll!

Dagen innan det var det avskedmiddag.
Karin har nu begett sig av till Gotland.
Usch vad det var sorgligt att säga hejdå.
Men det var en väldigt bra kväll med trerätters, drinkar och vin.
Och massa godis.
Äh, jag skriver mer en annan dag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var skitkul igår!

2010-08-29 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0