Det regnar här i Stockholm idag.


Jag saknar Felix jättemycket!
Det är så jobbigt att vara ifrån honom.
Jag får världens cravings.
Jag vill kramas och mysa.
Jag vet inte hur jag ska klara mig.

Jag skulle kunna ge vad som helst för att få se honom.
Jag vill göra allt som vi brukade.
Jag vill inte att det ska dröja flera veckor tills vi ses.
Jag vill inte heller att det ska dröja flera dagar innan vi hinner prata ordentligt.
Det är som om jag inte är mig själv.
Han är en så stor del av mig.
Vi känner varandra så väl och vi är så goda vänner.
Jag behöver dig nu.

Alla skämt vi har, allt vi retar varandra för, allt sånt där som ingen annan förstår.
Jag försöker vara stark men det är svårt.
Jag känner mig otroligt ensam och halv.
Någon som har tips på det här med långdistans?
Eller som dom säger i How I met your mother, att man inte ens ska ha ett sånt förhållande.

Detta gör mig inte till någon osjälvständig tjej som inte kan göra något utan sin kille utan det handlar om kärlek.
Det handlar om hjärta.
Och just nu gör det ont.
Riktigt ont.




Teardrops


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0