Någon sorts kärleksångest..

Just nu är jag ensam hemma.
Jag har tvn på väldigt högt ljud.
På något sätt får det mig att känna mig mindre ensam.
Lite nudlar fick bli min middag.
-
Ny vecka igen..
Måndag.
Dagens bästa är mitt samtal med Ebba på telefon.
Det var så länge sen men vi är som familj.
Dagens sämsta måste nog vara att min pojkvän ska jobba mycket den här veckan också.
Jag saknar honom och känner mig så ensam.
Jag tänkte på något.
Han och jag har aldrig tråkigt tillsammans.
Alltså verkligen aldrig och det är så underbart.
Vi är två.
-
Jag fikade på Ritorno idag med mig själv.
Väldigt skönt att fika med sig själv istället för att sitta hemma och ha tråkigt med dator eller tv.
På tal om fika så ska jag fika med Kenjoe imorgon och så har jag en dubbel körlektion.
Jag vill ha körkort nu!
-
Insparken förresten var väldigt kul.
Jag hade inga förväntningar så det var super.
Mickan och jag var fancy och beställde varsin Cosmopolitan.
Vid två gick vi till donken och tog bussen hem halv fyra.
En väldigt trevlig kväll.
-
Just nu skulle jag inte tacka nej till att se ut så här:
-
-
Och helgen då?
Joo i fredags var jag på massage.
Det var skönt och jag somnade lite efter den sena torsdagsnatten.
På kvällen kom felix över och vi var trötta och mysiga.
Lördagen bestod av min kusins dansuppvisning i Täby.
På vägen hem åkte vi till McDonalds drive through.
Det är underbart att åka bil med sin pojkvän.
-
På kvällen blev det teater.
Shopping and fucking.
Bra och hemsk.
-
-
-
När man känner ångest.
Ångest för det mesta.
Kroppen och hjärnan är inte synkade.
Jag vet inte var hjärtat är.
Någon sorts kärleksångest.



Kommentarer
Postat av: l

Din blogg är väldigt bra

2009-09-30 @ 21:17:47
Postat av: m

taack!!

2009-10-01 @ 08:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0