Läran om själen

För er nya läsare och nya vänner, så här såg jag ut förut.
Det väcker minnen.
Stjärnan.
Jag kollade igenom bildarkivet och jag blir helt nostalgisk.
Aba, nio c, gamla lägenheten, min gamla stil, min gamla stooora frisyr.
Mina jeans fulla med påsydda lappar med olika bandnamn som offspring, blink 182, sum 41.
Jag vill bara se ut så igen bara för en dag för att känna hur det känns nu.

Ångest.
Mitt liv är en bergochdalbana.
Eller en sinuskurva.
Just nu är den på väg ned.
Eller upp.
Jag behöver verkligen saker att se fram emot.
Men det är svårt att tänka längre än till imorgon.
Det är inte lätt när det är svårt. (Varför funkar inte blankslag?)
I picture you in the sun.




Kommentarer
Postat av: El Hildingo

“The future is not a result of choices among alternative paths offered by the present, but a place that is created--created first in the mind and will, created next in activity. The future is not some place we are going to, but one we are creating.”

Försöka hitta något varje morgondag, eller planera in något varje morgondag, som gör att det ser lite ljusare ut. Som din planering i det förra inlägget. Titta på de positiva bitarna och leta efter möjligheterna istället för måstena!

2009-09-22 @ 01:21:36
Postat av: Ken

Vad sägs om att se fram emot arbetslöshet? :D

2009-09-22 @ 13:31:39
Postat av: hanni

jag satt också och kollade igenom bilder sen typ..den tiden, vår tid. samtidigt som det är fint gör det också ont att titta på. jag grät en skvätt och åt lite chilinötter sen blev det bättre.

(haha)

2009-09-22 @ 17:07:19
Postat av: m

Hilding, tack vad fint du skriver, det ska jag tänka på! :D



Kenjoe, vi blir arbetslösa tillsammans i alla fall.



Söthanna, den tiden var underbar, jag vill ha oss igen. Vi ses väl snart?

2009-09-22 @ 19:28:05
Postat av: Ken

min andra del av kommentaren kom inte fram. försökte desperat posta den. täntke göra det nu!



"Förutom arbetslöshet antar jag att frihet kommer.



Satsa på små mål =)! Gör icke som mig ,_, det leder itne till lycka



2009-09-23 @ 16:10:20
Postat av: Sara

Det var så himla längesen vi sågs, det tycker jag inte om. Jag vill träffa dig. Du är bra.

2009-09-24 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0