Juliet says "Hey it's Romeo"


You exploded in my heart.


Jag vill kolla på tv och äta godbitar (detet).
Men jag borde helst låta bli (överjaget).
Jag beslutar mig för att blogga lite (jaget).
Säg till om jag har fattat fel.
Idag är det söndag och jag har haft en minst sagt jobbig vecka.
Därför ska det nu bli skönt att avsluta den och påbörja en ny.
Måndag morgon + powerwalk känns som en bra start.
Hoppas det är sol då.
Nu regnar det men det är bara mysigt.
Veckans planering:
Måndag - körlektion + psykologiplugg
Tisdag - Plugga spanska + lite bild ?
Onsdag - Ta det lugnt + projektarbete ?
Torsdag - Bild + Inspark
Fredag - Sex och samlevnad + massage
Lördag - Teater
Söndag - Promenad med Karin kanske.
Freud pratar om livsenergi.
Att man bara har en viss mängd.
Och att den mängden kan ta slut genom för många traumatiska händelser - för mycket ångest.
Men jag tror nog att man kan få mer energi.
Eller åtminstone ta lite energi från det onda.
Jag brukar nämligen tända ljus varje dag.
Precis när jag byter om till min nattskjorta (herrskjorta large) så tänder jag ett ljus.
Jag lägger mig och bara tänker och känner hur jag slappnar av.
Det blir lättare med levande ljus, jag lovar.
Och till frukost tänder jag också ljus.
Det gäller att ha det mysigt, även när man är ensam.
Speciellt när man är ensam.
Så nu ska jag krypa ner i min säng med en bok och tända några ljus.
Sov gott!

Remember when the boys were all electric?




Kommentarer
Postat av: moi

det låter ju hur mysigt som helst! ska genast börja med det ikväll!

2009-09-21 @ 22:05:57
Postat av: m

det är jättemysigt :D

2009-09-22 @ 19:28:58
Postat av: mic

jag provade igår:) massamys

2009-09-22 @ 21:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0