Jag är kär i en ängel.





I fredags var vi alltså på Håkan.
Vi hade en kamp mot tiden men vi klarade det!
Det var kallt och jag åt såklart fish n chips.
Trots störiga tjejer i publiken var stämningen på topp.
Vi har varit på grönan så många år när han spelar, det är liksom tradition.



Kom igen Lena (i comic sans!)



Nu kan du få mig så lätt är seriöst den viktigaste låten i mitt liv.
Den betyder så mycket för mig att mina ögon tåras när håkan spelar den live.
Jag står där med mina vänner och bara lever i låten.
Efter blev det en gruppkram och dessa tårar kunde inte hållas tillbaka.
Men det var ju liksom för något fint och starkt.
För er, för mig och för dig.



Vi samlade ihop gänget och fick åka några attraktioner gratis.
Åh ni är så underbara.

Vi skulle ta färjan till slussen men alla kom inte med på den första och fick vänta i tjugo minuter.
Vi hann liksom inte ens säga hejdå.
Men vi som möttes bestämde oss till slut för att gå och 'ta en öl'.
Jag gillar ju verkligen inte öl så för mig blev det ett glas rött på Little Persia.
Mysigt ställe med trevliga människor.
Härligt att bara få sitta och prata om allt.

Kom i säng alldeles för sent den natten och skulle upp och jobba dagen efter.
Därför blev det en seg dag på jobbet men tack vare mycket kunder så gick tiden lite snabbare.
Och söta Mickan kom och hälsade på mig, TACK!
På kvällen lagade jag och Fx en god middag och åkte sen in till staden för att gå på bio.
Inglourious basterds.
För min del blev det en kaffe och en bulle för att inte somna under den långa filmen.
Jag klarade mig och jag tycker filmen var jättebra.
Verkligen sevärd.
Vi åkte hem till mig och drack te.
Felix sov över och sen jobbade jag i söndags också.

Idag är det måndag och jag har varit ledig.
Jag började min dag med lite bankärenden med pappa.
Senare åkte jag in till staden och köpte massa presenter.
Jag slog mig ner på ett fik och pluggade fysik ett tag också.
Det känns som ett väldigt effektivt sätt att plugga.
Nu är jag hemma igen och funderar på att gymma ikväll.
Men vi får se.



Det var så mörkt, den kvällen jag gick hem.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mickan

TACK du, för färgen :D

2009-09-09 @ 21:18:46
Postat av: Karin

det var en så underbar kväll med er. och jag blev helt tårögd där efteråt.

(förresten har jag inte felix nummer, du måste hälsa honom grattis i efterskott från mig!)

2009-09-12 @ 19:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0