Don't let it go away.

Låt inte livet passera utan att du tar vara på det du gör.
Om du har chansen, ta den.
Det här säger jag inte minst till mig själv.
Jag är rätt dålig på att chansa.
Man är feg och bekväm.
Man gör alltid det som är lättast.
"Det är ju lättast om jag låter bli, om jag stannar hemma."
Känner ni igen er?
Just nu lyssnar jag på Norah Jones.
Har druckit lite te och krypit ner i myskläderna.
Idag har jag hunnit med en tripp till staden, middag hos farmor och farfar.
Jag har till och med gymmat.
Det är ju så skönt.
Jag har börjat lyssna på en ljudbok och det var rätt skönt på gymmet faktiskt.
Imorgon är det inspark men innan det ska jag promenera med karin och gå på bilden.
Förhoppningsvis vill jag hinna sova lite också.
För på fredag ska vi vara 9.30 på Oscarsteatern.
Men senare den eftermiddagen har jag en massage inbokad.
Det är så härligt att unna sig lite lyx i vardagen.
Idag, jag tänkte kanske börja lägga upp lite mer vardagsbilder. (Även om just denna inte var så smickrande)
Skulle det vara roligt ?
(Hoppas blankslag fungerar nu!)




This feeling has got to stay.

Kommentarer
Postat av: madde

vad sur jag blir!! När man publicerar dras texten ihop!

2009-09-23 @ 21:20:18
Postat av: Anonym

fin bild! fin tjej!

2009-09-23 @ 21:54:26
Postat av: Hilding

Testa att gå in på html-läget och lägga in <br /> där du vill ha enter-hopp. ett <br /> efter sista ordet och sen en <br /> i den tomma raden borde kanske fungera... Tror jag!

2009-09-23 @ 23:07:38
Postat av: Sara

Fin tröja!

2009-09-24 @ 21:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0