Det händer så mycket.



Nu blir det ett inlägg utan bild.
Jag försökte lägga upp en bild på idre fjäll men det gick inte.
För vi ska åka till Idre vecka femtiotre.
Det ser jag jättemycket fram emot!
Vi är åtta stycken.
Jag Felix Tobias Carro Martin Ebba Mattias och Patrick.
Det ska bli hur kul som helst.

Just nu sitter jag vid frukostbordet och dricker Earl Grey Deluxe från NK.
Frukosten är liksom det mysigaste målet.
På vardagsmorgonarna (stavning!?) så brukar jag tända ljus och läsa en god bok.
Nu har det liksom börjat vara mörkt när jag kliver upp.

I förr går fyllde min underbara Felix arton år! GRATTIS IGEN!
Och grattis till körkortet!
Hela veckoslutet är kantat av födelsedagsfirande.
I onsdags bjöd jag Felix på hjärtformad pasta och på torsdagsmorgonen gick jag ner till honom med några rosa rosor.
På dagen körde han upp och lyckades, såklart.
På kvällen åt vi en god middag hemma hos honom med familjen.

Igår fick han sitt körkortsintyg eftersom fotot strulade innan.
Så han kom och hämtade mig med bil innan kvällen.
Det var en sån underlig känsla, bara jag och felix i en bil utan vuxna.
Vi åt middag på en restaurang med hela släkten och hade trevligt.
Efteråt åkte vi bil igen och sjöng med i coldplays alla låtar.
Underbart!

Idag ska jag fixa i ordning mitt rum och städa lite.
Och ikväll blir det middag med felix alla kompisar.
Det är så trevligt att samla ihop vänner i från olika sammanhang.
Lite som ett socialt experiment.
Och imorgon ska vi fira min bror som fyller 22 idag.

Kanske inte ett så givande inlägg men det kommer flera.


Alla flickor har gått hem men du var sötare än dom.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0