Ta mig till kärlek

Jag borde väl sova nu men jag kan inte.
Det är för många tankar som snurrar runt där inne.
Men jag vill inte tänka på det.
.
Jag är besviken.
Det gör mig ledsen.
Jag trodde jag visste.
Nu är jag inte säker.
Är du säker?
Tänker du på mig?
Jag tänker på dig, nu.


Jag vill inte vara här i Sverige nu.
En avkopplande resa till ett varmt land står högst upp på önskelistan.
.
Ta mig tillbaka
På den här bilden mår jag verkligen bra, så vill jag alltid ha det.
Den veckan vi hade där var så avkopplande och underbar. Du och jag.
.
Idag träffades vi för första gången på länge och gissa om det var skönt att få krama någon.
Jag har känt mig så himla ensam dessa sjukdagar.
Sällskapsjukare än någonsin.
Jag behöver liksom prata med någon, jag har knappt pratat i telefon heller.
.
Nu vill jag verkligen göra något roligt.
Träffa alla flickorna, träffa alla i skolan och höra vad som har hänt och hur alla har det.
Jag längtar till skolan för jag behöver social kontakt. Nu!
-
Nej nu måste jag nog stänga av datorn för imorgon blir det en händelserik dag.
Äntligen!





Ensamhetens hav.



Kommentarer
Postat av: fölix

Jag vill också tillbaka.



Sov, värme och du =)



puss puss puss <3

2009-10-26 @ 15:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0