Söndagsregn

Den här veckan började med ett kemiprov och avslutades med ett i samhällskunskap.
Däremellan har jag hunnit med ett spontan-tårtbesök hos Molly.
Det var verkligen välbehövt, både tårtan och samtalen.
Vi behövde närheten.
Utöver det har det inte varit en rätt så vardaglig vecka.
Men i fredags fyllde Karin arton och det var party på söder.
Vi åt middag och dansade lite. Härlig kväll.
Tack Karin!
.
På lördagen stod det Heldag med pojkvännen i kalendern.
Men Björn fyllde arton och vi åt en jättegod middag hela gänget på Kinamuren.
Innan hann vi vara i staden lite tillsammans bara vi i alla fall.
Efter det gick vi hem till honom och kollade på fotboll.
Felix sov över hos mig och vi hade det så mysigt.
Det var längesen vi på riktigt var i närheten av varandra.
Närhet är det viktigaste för mig så det var efterlängtat.
Att vakna upp med den man älskar och bara gosa.
Att äta frukost tillsammans.
Det är liksom guld värt.
.
.
Så här såg det ut största delen av veckan:
.
.
Plugg + raggsockor
.
.
Nu sitter jag här med tända ljus och tittar ut på den regniga kvällen.
Jag och mamma har köpt godis inför kvällen.
Och imorgon borde jag verkligen gymma och kanske jogga lite ?





Money




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0