Det sista höstlovet

Nu är jag hemma i Stockholm igen.
Min mobil slutade fungera precis lagom till vår resa till norrland.
Förlåt mig om jag har missat er.
Men gissa om det har varit ett skönt lov hittills.
.
Kenny Starfighterkväll med Molly och Jessica.
Vi sov över hos Molly och sen gick jag hem och packade.
Jag och Felix åkte alltså till min släkt i boden.
Vi bodde hos min mormor.
Vi har tagit det lugnt, spelat spel, badat med kusinerna.
Isak och edvin, fyra och sex år.
Lekt och myst med Signe, sex månader.
Finns det något bättre än barn eller?
Jag saknar dom redan.
,
.
Synd att de bor så långt bort..
Mer bilder kommer när jag är piggare.
.
Under vistelsen där uppe har jag inte tänkt på något som är jobbigt.
Min ångest tog verkligen en paus, vilket jag behövde.
Men jag känner nu ikväll när jag kom hem hur den där ångesten smög sig på igen..
Usch.
Hostar gör jag också och imorgon ska jag upp tidigt och iväg till jobbet.
Och vad isolerad man blir utan telefon alltså..
Hoppas allting löser sig.





You're the honey and the moon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0