Please don't take him just because you can.



Igår var det utgång och vi hade en jätterolig kväll på Baba Sonic vid mariatorget.
Vi slapp inträde och kom in under happy hour så det var rätt billigt.
På mitt kvitto stod det happy vin vilket jag tyckte lät lite gulligt.
Vi satt först i baren och skålade.
Det var lite lam musik i början men sen började det komma mer folk.
Musiken blev bättre och vi entrade dansgolvet.
Det var lite dräggigt kanske men vi dansade med varandra och några nyfunna vänner för kvällen.
Överallt strulade folk men vi dansade och hade kul.
Det fanns i och för sig några besvärande killar, men det gissar jag att man aldrig kan komma ifrån eller vad säger ni som har lite mer erfarenhet än mig ?

Klubben stängde tre men vi gick lite efter två eftersom vi hade tröttnat på den alltmer tråkiga musiken.
Vi fick vänta lite på nattbussen till fridhemsplan och väl där var det 40 minuter till bussen mot bromma.
Men som tur är bor Sara där och klockan tre inatt satt jag hemma hos henne och åt en kvällsmacka.
Kan det bli bättre eller ?
Jag kom hem klockan fyra och somnade som ett litet barn för första gången på länge.
Tack för en underbar kväll tjejer!

Idag har jag känt mig relativt pigg ändå.
Kanske med hjälp av kaffe men jag var ändå glad.

Jag bjuder på en bild från när jag gick till gymmet i måndagskväll:



Åh jag älskar den här mysiga jackan!
Martin Alesund sa "Tänk om jag också hade en liten eskimo-flickvän!" när han såg mig i den.

När jag skrev namnet på inlägget insåg jag hur mycket jag saknar engelska.
Jag har helt undvikit det sen det slutade vara ett skolämne.
Jag har inte ens förstått dess avsaknad.
Nästa gång jag köper en bok ska den vara på engelska (eftersom jag är en väldigt bekväm varelse kommer jag antagligen inte göra det, men jag hörde någonstans att om man säger/skriver sina drömmar och tankar är det lättare att uppnå dom - att inte ge upp liksom).



I had to have this talk with you.

My happiness depends on you and whatever you decide to do.

Kommentarer
Postat av: mickan

och att skriva ner bra saker om sig själv eller som andra har sagt är rätt mysigt :) speciellt när man kollar tillbaka på pappret dagar som är deppiga.



gillar också din eskimåjacka!

2009-11-12 @ 23:35:52
Postat av: Helmut

Mmm, klubbmusik = nej tack.



Dolly Parton = ja tack.

2009-11-13 @ 00:03:12
URL: http://mvgforlife.blogg.se/
Postat av: m

jag gillar dig mickan!



Och johan, exakt så under jolene var det som mest party. Har den låten inte den bästa texten?

Och tack för filmen!!!

2009-11-13 @ 19:09:40
Postat av: Sara

Det var grymt i onsdags! Så himla fint att vara där med er. Och imorgon ses vi igen!! PUSS!

2009-11-13 @ 22:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0