Onsdag

Här kommer ett litet bildregn från mitt höstlov (lite sent jag vet).


Tv-spel. Jag, Felix, Edvin och Isak.




Felix = nöjd stockholmare
Madde = glad och ser lite småtjock ut ;P
Signe = söt




Pojkarna blev lite trötta men gissa hur trött jag var efter att ha rensat och gjort den stora pumpan!?
Felixvännen gjorde bara den lilla.




Här är en liten sötvän efter en liten tuplur.


Åh jag vill tillbaka till dessa små kusiner!


Igår var vi lediga och jag fick ganska mycket gjort:
Utveckligssamtal
Fysik
Projekt
Promenad


Dagen innan var jag på gymmet och hör och häpna idag var jag där igen!
Det gick faktiskt rätt bra dessutom.
Efter det övningskörde jag med pappsen i jakan.
Väl hemma kom jag på att mina träningskläder var kvar på gymmet, men min snälla pappa åkte dit och frågade efter dom och de fanns kvar. Tur, det är så typisk mig att glömma en påse sådär.


På tal om pappa var det farsdag i söndags och vi åt en härlig brunchbuffé påMatboden i Alvik.
Mysigt ställe, rekommenderas (jag visste inte ens att det fanns).


För ett par dagar sen skickade jag ett sms till felix: Jag är trött..
Som svar fick jag: Jag är kär <3
Åh det gjorde mig så glad, jag älskar att få såna sms!
Och jag är också kär :)


Jag känner att det här inlägget blir väldigt osammanhängande.
Ikväll ska jag ut med några små flickor och vi ska till Baba sonic.
Lill-lördag?
Vi fikade ihop i fredags efter skolan och det var så mysigt, kan vi inte göra det oftare?
Jag behöver er.


Och kära läsare, att ni orkar stanna kvar - jag ska försöka uppdatera oftare!
Trubbel




Kommentarer
Postat av: m-o-a

jag tänkte på en sak när jag cyklade hem från tunnelbanan nu i kväll. det jag täknte på iaf var att du klär dig väldigt fint. väldigt avslappnat, naturligt snyggt sådär!

2009-11-11 @ 20:40:21
Postat av: Helmut

Fler uppdateringar plz. Din blogg är awesome!

2009-11-12 @ 19:07:34
Postat av: m

Vänner, vad snälla ni är!

Tack! <3

2009-11-12 @ 19:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0