Me myself and I


Jag sitter och kollar på bilder i min kamera på mig själv och tänkte bjuda på några godingar ;D

Här står jag antingen och försöker le samtidigt som jag pruttar eller så säger jag något.


-


Åh mitt gamla rum!


Åh vad cool jag tyckte jag var. (det tycker jag nog fortfarande, haha)


Jag borde plocka fram mina glasögon igen, för synens skull.


Madde testar jacka men ser mest ut som en pingvin (åh vad jag och felix hade roligt åt det här!)



-


Förra nyårsafton



en dag med lockigt hår.

Nu börjar bilderna bli för nya för att det ska vara lika kul men jag slutar med en riktig fjortisbild på mig:



Haha! Jag måste ju berätta syftet till den här bilden.. så att ni inte tror det värsta om mig.
Jag har en blogg som heter jag älskar felix och en dag saknade jag honom och ville pussas.
Så anledningen var kärlek inte att se fjortis ut.


Idag har jag min pojkväns stora sköna tröja och är osminkad.




Take my hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0