Love left a window in the skies.




Jag och Fx avslutade veckan på fotomässan.
Eller vi åkte till bostadsrättsmässan - som var jättetråkig (anledningen var att vi hade gratisbiljetter).
Men fotomässan, gud vad mycket fina bilder!
Jag önskar att jag också kunde ta så fina bilder.
Efteråt fikade vi och senare på kvällen slökollade vi på Idol och sen på Hitta Nemo.
Den filmen är ju för söt!

Nu skulle jag egentligen vara på en efterlängtad artonårsfest hemma hos Sara.
Jag är hemma och är sjuk istället.
Inte alls kul.
Mina nära vänner är där, nya människor att analyser, bra musik att dansa till och bästa danssällskapet, goda muffins och åh vad vore väl en bal på slottet, kanske långtråkig och dötrist och alldeles alldeles underbar!
Jag vill vara där med er!

Istället ligger jag här i min säng och youtubar.
http://www.youtube.com/watch?v=TaqYgWc8-vs
Elephant love medley.
Den låten är underbar.

Sen om du har lite mer tid lyssna på In the sun av Joseph Arthur och lyssna på texten.

Om man ska skriva två ord så är väl sannolikheten att man stavar fel ganska liten?


Det är pinsamt och det var hysteriskt roligt när jag och molly märkte det.
Love makes us act like we are fool.





Kommentarer
Postat av: karin

haha, det var faktiskt väldigt roligt...med skolkatalogen. hur lyckas man liksom?

och åh! det var så tråkigt att du inte var med igår, jag tänkte på dig. mår du bättre nu?

2009-11-15 @ 13:13:53
Postat av: Fredrik

Haha skolkatalogen! Upptäckte det först när jag läste detta inlägg. Det är ju inget man direkt märker annars... jag visade den för min mamma och bad henne hitta ett fel. Hon blev lite tveksam och undrade om det skulle stå Blackeberg istället för Blackebergs... haha :D

2009-11-15 @ 13:55:53
URL: http://mvgforlife.blogg.se/
Postat av: Sara

Vi saknade dig igår! Vill träffa dig snart!

2009-11-15 @ 15:33:02
Postat av: Madde

Karin, jag ville vara där med er, det hade varit så roligt!



Fredrik, jag märkte det inte heller förrän typ nu ;P



Sara, jag vill träffa dig :)

2009-11-16 @ 11:46:55
Postat av: mickan

in the sun är så fin :) den med coldplay och michael stipe är också bra fast den hittar jag inte längre på youtube..



falling down on your nees, asking for sympathy



krya på dig<3

2009-11-17 @ 09:15:35
Postat av: moi

här mickan:

sök: in the sun michael stipe coldplay

2009-11-17 @ 21:51:16
Postat av: mads

Mickan, jag har också sökt efter den låten på youtube! Numera tänker jag ALLTID på dig när jag hör den låten :)



I know I would apologize if I could see your eyes.



Moa <3!



2009-11-17 @ 23:24:45
Postat av: mickan

åh Madde. du gör mig glad :)

2009-11-18 @ 19:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0