Fredag



Jag saknar höstsolen!
Eller sol över huvudtaget, finns den kvar?
Jag börjar tro att den har slocknat men med lång fördröjning på undergången.

Idag åker Felix, Tobias, Carro, Mattias, Anna, Patrick och jag till Bryssel!
Det har varit lite hemligt hittills eftersom det är Tobias artonårspresent.
Grattis!

Det kommer nli jättemysigt att bo på hotell med sin fina pojkvän.
För att inte tala om hotellfrukosten!
Vi har bara en dag i princip eftersom fredag och söndag mer är resdagar.
Jag ska försöka ta lite bilder där.


I onsdags kramades jag med 10 olika personer.
Väldigt mysigt.
Jag gillar att kramas, särskilt såna där långa kramar!

Egentligen är mitt humör inte på topp men jag försöker att inte tänka på det.
Jag har inte sovit bra på hela veckan.
Men jag hoppas att allt blir bättre från och med idag.

Nej nu ska jag fortsätta med frukosten, vi hörs efter helgen!



Death and all his friends.




Kommentarer
Postat av: Sara

Åh hoppas att du får det bra! När du kommer hem så måste vi ses! Saknar dig.

2009-11-27 @ 09:43:30
Postat av: mic

Life and all his friends

2009-11-27 @ 10:02:27
Postat av: Anonym

hoppas det blir underbart!!! puss puss puss fina.

2009-11-27 @ 20:50:30
Postat av: Karin

hoppas det blir underbart!!! puss puss puss fina.

2009-11-27 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0