When your heart is an empty room.



Nu har jag flyttat och sitter här med en smoothie hos pappa.
Jag borde plugga.
Det borde man alltid numera.

jag vill leva
inte försöka klara av alla krav
jag vill gå
nu och inte titta tillbaka
inte framåt heller
jag trivs bäst med att titta på dig
eller sova
jag har inte sovit bra på länge
inatt kanske?
eller nästa vecka
varför
porqué
warum
why


And all you see is where else you could be when you're at home.
And out on the street are so many possibilities to not be alone.



Kommentarer
Postat av: mos

jag vill inte heller plugga!! det går bara inte! det finns så mycket annat som är så mycket mer intressant. så de! pusi

2009-05-05 @ 17:41:11
Postat av: k

madde, vi kan väl fly alla de där kraven tillsammans? snälla, vi lever och ser det som är viktigt istället, det som egentligen spelar någon roll. jag vill ha sommar och fina dagar med dig, nu! jag ser fram emot lördag fining. PUSS

2009-05-06 @ 17:03:42
Postat av: mis

det går inte mer. jag orkar inte heller plugg.. sommar. ledig. coldplay. klassresa. det finns mycket bra att längta till i alla fall :) puss i pannan

2009-05-06 @ 22:20:24
Postat av: m

ni är allt bra söta <3

2009-05-07 @ 15:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0