Spice Girls, Britney Spears och Beyoncé.


Jag har alldeles nyss gjort en girl power spellista på spotify.
Jag försöker pigga upp mig lite och då brukar girlies vara bra.
Förut skulle jag aldrig kunna medge att jag lyssnar på sånt här.
Men vad fan det är ju bra och jag blir glad.
Jag har en Vitamin Care så nu saknas bara den rosa mjukisdressen.
Nu spelas lite nittiotalsnostalgi.
Det blir inte mer girl power än Spice Girls.
Baby Spice
Sporty Spice
Ginger Spice
Scary Spice
Posh Spice

Matte D och en trasig miniräknare.
Big girls don't cry.
Fan heller (notera mitt h)
åh lämna mig ifred
men jag vill inte vara ensam

Jag längtar till Kristi him med 5 lediga dagar!

Och så skulle jag vilja åka tillbaka hit:



Are you for real ?

Kommentarer
Postat av: mm

Spice girls är ju grymt :D:D Aqua är en annan goding.. nää dags att vara olaglig och ladda ner lite!

2009-05-13 @ 22:01:47
Postat av: Ken

Nu är det värsta över? tänker många...

FAN ELLER det är biologiarbeten på G. så du kan vara skadeglad åt mig :D

2009-05-14 @ 23:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0