Sommar!!


Jag har haft en helt underbar helg!
Den började med fotbollsmatch och fortsatte med amerikanska pannkakor.



Vi lagade pannkakor av en mix vi köpte när vi var där.
Nostalgi och kärlek ich oj vad gott det var.
Jag tyckte Felix hade matchad sin tröja bra till vår lunch.
Sen träffade vi Molly.
Hon och jag åt en underbart god middag på en italiensk restaurang.
Glassen till efterrätt var perfekt.
Tack Molly!!
På det hyrde vi en italiensk film.
Sen på fredagen begav jag mig ut i regnet på min cykel.
Jag fick en massage-behandlig.
Hot-stones, helkroppsmassage i en timme.
Hur skönt som helst, det vill jag göra varje vecka!!
Senare hade jag min första körlektion och nu vet jag vad jag måste träna mer på.
På lördag morgon åkte vi åt till skärgården med kusinerna.
Härligt att umgås med dom.
Imorgon ska jag och Lotta åka till staden och leta balklänning till och skor till mig.
På den lediga måndagen var jag och Felix i staden och träffade stefan för en frisbeegolfrunda på kvällen.
Jag hade shorts fram till nio utan att frysa!
Nu är det nära.

Fler bilder från min helg kommer på bilddagboken inom kort.
maddeapple.bilddagboken.se


Nej nu ska jag ut och njuta av solen! ♥




Kommentarer
Postat av: mos

åh va underbart det låter!!

2009-05-26 @ 18:10:27
Postat av: Anonym

Härligt!

2009-05-27 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0