En fin helg

Helgen började med bak och presenter hemma hos mickan och med moa.
Underbart med er.
Sen åkte jag vidare till alvik och mötte molly och hanna för att åka till Festen, som den hette på facebook.
Problemet var bara att vi tog bussen åt fel håll när vi skulle till långholmen.
Vi blev aningens sena. Förlåt!
Väl framme mötte vi det här:
 
68 (!) hungriga middagsgäster.
Ebba hade fixat så fint och hon hade en egendesignad snygg klänning.
Jag var glad:

Det var underbart god mat, tre rätters. Mmm!
Vid tio började själva partyt. Det kom ungefär ytterligare 150 stycken.
Lokalen gjordes om till dansgolv.
Det var en härlig kväll med många roliga människor.
En kille var väl lite mindre rolig men men...
Jag och Hanna hade sällskap hem och det tog lite drygt en timme.

På lördagen vaknade jag tidigt och åkte för att inhandla middag till 19 stycken.
Sen fixade jag hemma hos mamma från tolv till ungefär sju.
Jag bakade och stekte fyra kilo kyckling.
Sen kom mina kära vänner:




två pajer och två kladdkakor gick åt underkvällen.



Jag fyllde lägenheten med ljus och vi fikade.



Jätteglada sötvänner!



Under kvällen kom vi på att Converse var populärt bland mina vänner.

Tack snälla ni för en underbar kväll. Det kändes hur skönt som helst att ha alla sina nära där i en och samma lägenhet.
Tack Molly och Jessica för hjälpen, utan er hade jag stressat sönder och det hade inte blivit någon mat.
Tack för alla böcker, de kommer förgylla min sommar.
Tack för alla blommor, solrosen och den lilla vita pryder min balkong nu. Och rosorna står väldoftande i mitt rum.
Tack för den stora koppen (jag drack ur den igår, underbart) och ljuslyktan som också är på balkongen.
Tack för den gigantiska klubban och för den kommande picknicken och arkiv X.
Och tack Felix för all hjälp dagen efter, vi diskade i tre timmar.

Ni gjorde min dag!

När kommer ni nästa gång ? ;D


Kommentarer
Postat av: e

vi kommer när du ber oss :)



vem va den inte så roliga killen..?<3

2009-05-11 @ 10:48:06
Postat av: Anonym



George hette han och går i trean din skola, han stötte påträngande på mig och gav sig inte ;D

2009-05-11 @ 21:00:56
Postat av: k

UNDERBARA du. jag vill sitta på din balkong med dig.

2009-05-12 @ 16:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0