American dream, kärlek och matte.





Igår var jag på Bajen-BP. Vi stod på hammarbyläktaren och stöttade såklart min pojkvän.
Det var härligt kaos på tunnelbanan till johannelund. Folk kissade på perrongen.
Matchen var kanske inte den roligaste men bajen vann med ett noll.
Efteråt myste jag och felix.

Men innan det var det lite skola och jag och kenjoe försökte oss på vår matteuppgift.
Och vi löste den!!
Första delen i alla fall, trots en del bråk och sura miner (från mig iaf, förlåt!).
Sen träffade jag Sara och vi mötte upp Hanna i alvik och åkte in till medborgarplatsen.
Någonstans där på vägen klev en liten Jessica på.
Vi köpte glass och satte oss i bågen, den där parken bakom bion.
Sen kom Karin och vi gick till Blå Lotus istället.
Ni är så härliga!
Jag vill träffa er igen snart! <3

Nu kanske min filur dyker upp snart och så ska vi baka amerikanska pannkakor och cookies.
Sen ska vi träffa Molly och ikväll blir det en Molly och Madde kväll.
Hon bjuder mig på middag på en restaurang på Östermalm.
Och imorgon ska jag på en massagebehandling.
Åh vad jag blir bortskämd och omhändertagen!

Jag tänker så mycket, fast oftast på ett bra sätt.
JAG ÄR SÄLLSKAPSJUK!


No one to wrap my arms around.




Kommentarer
Postat av: k

puss på dig underbara vän.

2009-05-21 @ 16:39:10
Postat av: m

DU ÄR UNDERBAR

2009-05-22 @ 13:56:15
Postat av: Anonym

inte bråk madde, itne bråk. Du får bli mycket argare än så för att gå igenom mitt tjocka (psykiska) späck! ^^ Hoppas du inte tog illa upp, men det känns bra att kunna säga vad man tycker. (Y) så håll inte tillbaka alltför mycket mot mig.

2009-05-23 @ 17:13:52
Postat av: m

klart jag inte håller tillbaka, till dig säger jag vad jag tänker och tycker. Jag tycker det är bra. Det bästa i såna här situationer är att vi tänker så olika!

2009-05-24 @ 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0