Ibland




USA var underbart!
Jag vill tillbaka!

Men att skriva om allt skulle ta bort det magiska lite och sen orkar jag inte.
Jag berättar gärna i det riktiga livet.

Livet just nu känns så bra, jag är kär och glad.
Imorgon ska jag träffa två söta vänner och på onsdag är jag ledig och då ska jag äta bullar med en annan vän.
I lördags kollade jag på film med vänner och jag blir så glad.
Prov och provresultat får inte dra ner mitt humör nu.
Jag är där.


Ibland gör man rätt ibland gör man fel.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lev med det.. lalala

2009-03-09 @ 17:39:24
Postat av: .

ditt inlägg gav mig vårkänslor av någon anledning =)

2009-03-09 @ 21:31:10
Postat av: mads

Krunegård!!



Och var är våren ?

2009-03-11 @ 10:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0