I can't.


Tråktorsdag.
Omotiverat.
Men starten var sådär.
Jag försov mig för andra gången den här veckan.
Tur att den söta Felixen ringde och väckte mig.
I skolan kändes det som en vägg.
Kemin var bra.
Jag var lite tvär sen.
Men nya gymkort köpte vi, jag och felix.
Vi tränade lite och sen åkte vi hem till mig och myste.
Top model, mellanmål och glass.
Livet är härligt när man slipper tänka och bara får ligga i sängen och äta godsaker.
Det är bra om man har sällskap i alla fall annars kan det bli ensamt, men med godis så.

På löpbandet.
Jag kände mig som en maskin.
Alla var maskiner.
Pumpade och rörde sig som robotar.

Tiden går längsamt men ändå finns det för lite.
När ska någon uppfinna den 25 timmen ?
Jag skulle behöva den.
Men inte du.
Vi.
Varför ?
Jag vet inte.

Ibland önskar jag att jag kunde vara tyst.
Och ibland borde jag säga mer.
Hur jag känner och vad som får mig att ta illa upp.
Jag vill skrika.

Slitna jeans, vit tee och blå tunn hoodie.
Vita converse.
Skönt.





Här är USA-gänget.



Times Square.
Du ♥

Kolla in fler bilder på min bilddagbok.
http://maddeapple.bilddagboken.se/


Kommentarer
Postat av: Han

Vråla slåss, storma ut! VAR helt kaotisk och obehärskad.



Fast liksom, kontrollerat =)



2009-03-12 @ 20:54:06
Postat av: M

Haha, I will try.

2009-03-12 @ 21:56:24
Postat av: han

anar en lögn.. (inte från han)

2009-03-13 @ 22:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0