Hello Sunshine



Idag gick jag hem från skolan i solen.
Med pilotbrillor, upprullade chinos, vårjacka och converse.
Dessutom med bra musik i lurarna.
Kan det bli bättre ?
Jaa om jag inte behövde öva på mitt 45 sekunder för långa tal och inte behvde skriva ett pm och lära mig om tråkiga idrottsskador från en tråkig power point presentation.
Men jag försöker se det positiva att efter imorgon är det över.
På grund av talet har jag sovit dåligt i närmare två veckor.

Men det är inte bara talet jag tänker på.
Det är så mycket som snurrar runt.
Snart fyller jag arton
Vi ska flytta
Jag tänker på det du säger till mig
Jag oroar mig över hur det kommer att bli
Om jag gör rätt
Om jag lyckas vara snäll mot alla
Dåligt samvete för att jag antagligen inte är det

Ge mig en tanketömmare så att jag kan sova!

I helgen såg jag förresten en tjej som nästan var lika söt som Chantal på bilden lite längre ner.
Hon hade rött lockigt hår och var sött sminkad.
Hon var så där magisk.




Come into my life.




Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeeeeeiiiiiiiii!

Me sleep again!

zzzznark oooooooh zzznark oooooooh



hihi skoja lite bara. men du är fin söten o jag hjälper dej de vet du väl? :)



puss <3

2009-03-30 @ 15:56:27
Postat av: m

heeeiii söt!





Du är så underbar, jag behöver hjälp nu!!

PUSS <3<3

2009-03-30 @ 17:40:12
Postat av: Ken

Oj. oroa dig ej! du talar som en gud, och tvekar inte en sekund på att du får allt annat än vg g och ig.



Sov gott idag ^^ ät mat och bara chilla röven!



som skiiit dålig extra puff kan du ju trösta dig med att pernilla gillar dig =)



Om typ 1 månad är allt det du nämnet fixat ock klart =) och då är du säkert van vid att vara en gamling (som somliga andra)



alltid - hakuna matata

2009-03-30 @ 22:20:50
Postat av: m

Tack Kenjoe, nu är talet avklarat och du ägde!

Nu måste hon gilla dig!



Vänta du bara snart är jag också arton! :)

2009-03-31 @ 15:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0