Det var menat att vara.






Igår var det Future Friday på KTH i Kista.
Resan dit tog ungefär en timme och sen gick vi på tre föreläsningar.
Till lunch fick vi varsin "matig baguette" och festis.
Nv2a på sin första utflykt efter snart två år tillsammans.
Sen åkte vi tillbaka till skolan och fikade.
Efter idrotten åkte jag hem och kollade på top model.
Vad skulle jag annars göra mellan fyra och fem?
Det började med en hagelstorm och sen kom snön.
Jag begav mig ut och åkte hem till Love.
Stefan och jag hade sällskap.
Felix och Molly kom dit och vi började laga maten, eller Kenjoe till största delen.
Det var jättegod middag bestående av olika sorters nudlar och kyckling.
Sen bakade jag alldeles för många chokladbollar till gänget och Hampus kom.
Vi spelade kort och hade hur kul som helst.
Äntligen, den här fredagen var nog min räddning den här veckan.
Nu kommer nog Felix snart hit och vi ska mysa och kanske se en film.
Men jag måste öva på mitt tal också.

Och nästa vecka mån - fredag ska jag undivka godis.
Jag tror inte jag kommer klara det eftersom mitt sockerbehov är enormt.
Något tips?


Du bara gick ?




Kommentarer
Postat av: fx

vill du ha en snickers älskling?



puss puss puss

2009-03-28 @ 18:43:43
Postat av: m

Åh locka mig inte!



PUSS

2009-03-28 @ 18:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0