You exploded in my heart.


Sommarlovet har börjat härligt.
Jag har träffat släkt och vänner.

Molly och jag hade en underbar dag inne i stan och Felix och Martin kom in senare.
Dagen efter åt jag frukost med flickorna på en äng och det var underbart.
Soligt och inga krav - det bästa med sommaren.
Att man kan spontan träffas, det är fint.



På en asfaltskulle vid slussen.

David har kommit hem igen och vi sågs och bakade muffins.
Sen åkte jag felix och pappa iväg till kusinerna i skärgården.
Det regnade och blåste och det var svårt att lägga till med båten.
Men Resten av helgen bjöd på kanonväder och vi har spelat spel, solat och haft kul.



Vi gjorde kransar och Felix krans blev snyggare än min i år igen..

Och varför ser jag alltid så konstig ut på bild ?

Men idag måndag började mitt sommararbete.
Tre veckor på Måleributiken.
Dagens höjdpunkt var en kille med färgstänk och prickar på hela kroppen och i ansiktet.
Han kom in två gånger.
Och han var typ min enda kund under dagen.
Tio till nitton.




I love you like the stars above, I'll love you till I die.




Kommentarer
Postat av: mo

du är söt på bilden tycker jag.



förresten så såg jag en tjej vid alvik i morse när jag va påväg hem från jobbet, alltså typ 07.00... grejen va den att hon hade målarbyxor o då tänkte jag på dig. kul att du blir förknippad med målarfärg:D nej nu blir det bara svammel. sov gott! :D ses på onsdag hos hästen ;)

2009-06-23 @ 07:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0