Sommarlov!





I söndags träffades vi och hade lite picnic.



Molly var också med!

På tisdagen åt vi tårta och jordgubbar hemma hos Molly.
Det var underbart!



På onsdagen gick jag upp lite tidigare och gjorde frukost.
Felix kom över och vi åt en stoor fukost med jordgubbar doppade i choklad.



Avslutningen i ljushallen är magisk.
Om inte sommarlovskänslorna har kommit än så kommer dom här.



Inte bästa vädret eller bästa bilden men vi tycker om varandra!

Och igår gick jag martin tobias och felix en frisbeegolf-runda.
Sen träffade jag Ebba och fikade.
På kvällen spelade vi fotboll några stycken.

Det har helt enkelt varit en väldigt bra vecka!!
Jag skriver mer en annan dag.


Sommarlov!


Kommentarer
Postat av: hanna

åååh finisar!! önskar jag kunde varit med!

2009-06-12 @ 13:14:00
Postat av: m

hanna jag önskar att du kunde vara med!

Jag jobbar i helgen, men kan vi inte mysa nästa vecka ? <3

2009-06-12 @ 17:01:53
Postat av: mo

o ni är söta tillsammans :)

2009-06-12 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0