Kärleken


Jag hinner inte skriva så mycket för jag ska til gymmet om tio.
Måndag och träning.
Jag ska försöka ta upp det här med träningen nu lite.

Snart är det midsommar och då åker jag pappa och sötfelix ut till skärgården till kusinerna.
Det ska bli underbart!
Hoppas bara vädret blir bättre än så här.

Det är så underbart att ha någon.
Någon som kramar en trots att man är arg och inte säger snälla saker.
Som förstår att man bara behöver lite närhet.
Det är så härligt att ha någon att krama på och mysa med.
Jag är extremt sällskapsjuk. Särskilt nu på sommaren.
Det kan bli lite jobbigt för min pojkvän eftersom jag jämt vill mysa.
Jag är så kär.
Det känns i hela kroppen.
Jag har fortfarande fjärilar i magen.
Jag är alltid noga med att göra mig extra fin inför felix.
Det bästa som finns är att älska en underbar människa som älskar mig.

Felix, jag klarar mig inte utan dig!
Vi är bäst!



Snart två år och fyra månader.
Jag tror på oss <3


Kommentarer
Postat av: mo

åh gud va mysigt!

2009-06-15 @ 14:47:24
Postat av: mic

vill också ha det så!

2009-06-15 @ 17:05:26
Postat av: Ken

YEAA!

2009-06-16 @ 15:03:26
Postat av: Anonym

älskar dej soetizZ

2009-06-24 @ 22:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0