Something beautiful



Love tyckte jag skulle döpa om bloggen till Blondinmadde och tjäna en massa pengar.
Han skulle bli min manager för 500 i veckan och jag skulle börja skriva om smink och kläder.
Men vad tycker ni ?
Jag fortsätter nog i denna apelsin-anda, för er som var med på den tiden.
Därav äpple.

Igår, såg jag på Titanic med Karin Jonna Felicia Lisa Carro Marie Viola Frida.
Filmen gjorde oss tårögda och det var en så mysig kväll.
Dagen i skolan var också bra trots typ feber och tre timmar matte.
Jag och Felixen lagade god middag tillsammans.

Idag har jag jobbat och nu blir det en lugn hemmakväll.

Positiva listan:

- Snart åker jag och pojkvännen till USA.
- Snart är det alla hjärtans dag.
- Klassen.
- Jag kan lösa kuben själv.
- Randig em på fredag.
- Slutar tidigt på onsdag.

Jag försöker helt enkelt tänka positivt och mest på nuet.
Men 90 % av tiden tänker jag nog på min underbara pojkvän! ♥




You jump, I jump.



Kommentarer
Postat av: Anonym

klarar du kuben nu??!!

2009-01-24 @ 20:48:49
Postat av: M

Yes! :D

2009-01-24 @ 22:00:17
Postat av: h

du fascinerar mig.

jag vill också kunna lösa kuber.

2009-01-24 @ 22:32:38
Postat av: Anonym

Det är härligt att följa en så positiv blogg. Man blir så glad av att läsa den. :)

2009-01-25 @ 20:17:41
Postat av: .

Ha kvar bloggen som den är! Den är super=)

2009-01-26 @ 20:56:09
Postat av: Calle Svensson

Den där jävla kuben alltså!

2009-01-29 @ 07:29:30
URL: http://www.zeta-two.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0