A lack of colour.



Jag vill fortsätta att lägga fokus på det positiva i livet.
Det är viktigt just nu.
Därför kommer en lista med saker som gör mig extra glad just nu.

  • Felix Geuken gör mig glad och kär. Det känns så bra, vi är lyckliga och kärleksfulla. Jag bryr mig om dig och du bryr dig om mig. Om fem veckor åker vi till USA. Åh vad jag längtar!
  • Idag har jag träffat alla på bilden. Ögonblicket när Philippa och Anna kom var så fint för jag ville verklgien kramas. Molly målade av Anna och jag och Philippa försökte måla av varandra.
  • Kenjoe och jag har blivit så där goda vänner och det är underbart med tanke på det förflutna. Vi har så många fina minnen. Det är härligt. Vi möttes klockan elva imorse och trots att vi inte åstadkom något var det bra.
  • Imorgon ska jag köpa en kub.
  • På lördag ska jag träffa några av flickorna och det ska bli bra. Det var så längesen jag träffade Hanna!
  • Jag Molly och Kenjoe ska fika på söndag. Han ska få en present.
  • På måndag slutar jag klockan två, vilket är värt att nämnas eftersom det är så skönt med korta dagar.
  • Karin Jonna och jag ska fika efter skolan på tisdag och jag längtar. Det är en första gång och det känns verkligen jättebra. Jag tycker om er!
  • Ebba och jag var på bio i tisdags Maria Larssons eviga ögonblick. På onsdag ska jag bjuda tillbaka och vi ska se De ofrivilliga. Underbart att ses ofta!
  • På torsdag slutar jag tidigt igen. 13.10 och det är bild med fina barn, jag borde förstås öva lite.
  • Idag när jag frågade Felix hur han kände sig med tanke på förkylning så svarade han: "Jag känner mig så kär i dig." Finns det något bättre än en underbar pojkvän eller!?
  • Imorgon är svenska-boken över.




This is fact not fiction for the first time in years.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa. de ofrivilliga!!!!!

2009-01-16 @ 19:16:25
Postat av: Anonym

YEA!!!

2009-01-17 @ 16:07:56
Postat av: Calle Svensson

Vad trevligt att du har så mycket att vara glad över. =D

2009-01-17 @ 19:54:11
URL: http://www.zeta-two.com
Postat av: K

Jag blir helt lycklig av ditt lyckliga sätt att se på det lyckliga i livet. Och framförallt blir jag lycklig av att ha dig. Och lycklig över att vi ses på tisdag. Det blir spännande tycker jag.

PUSS

2009-01-18 @ 14:50:13
Postat av: Madde

Jag blir lycklig av dig K!



Ni gör mig glad :)

2009-01-18 @ 19:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0