Saturday




Listen to the song here in my heart A melody I start but I will complete
Igårkväll hade jag en mysig kväll hos Jessica med Hanna Karin och Molly. 
Vi åt middag, juleskum, mandariner, pepparkakor, choklad och chips.
Hanna hade med sig en halvkilos chipspåse, så underbart!
Idag började jag dagen med Gökboet och frukost.
Sen kollade jag lite på kemin och lite projekt.
Jag begav mig in till staden för att först fika med mamma och lämna tillbaka böcker 
på biblioteket.
Sen hittade jag lite julklappar men det var så mycket folk inne vid t-centralen.
Jag gillar Vasastan.
Nu är jag hemma igen och äter chokladpraliner och läser cosmopolitan.

And still you're in my heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0