Love forever, love is free


Nu har jag just slutat och sitter i skolan och väntar på felix.
Vi ska åka till stan och mysa lite.
Jag älskar att åka till stan på fredagar, det har en sån charm.
Jag ska väl försöka hitta lite julklappar och kanske lite smått och gott till mig själv.
Men viktigast är att vi fikar såklart.

I helgen ska jag jobba och det var så längesen jag jobbade att jag kanske glömt hur man gör.
Men efter jobbet på lördagen är det julfest på jobbet.
Mina medarbetare har en tendens att dricka för mycket så jag har befarat länge inför denna julfest.
På deras senaste julfest däckade en man mitt i butiken (festen är alltså i butiken).
Det roliga är att på söndag jobbar vi där efter allt festande från deras sida.

Själv tänker jag gå rätt tidigt för att möta upp nära och kära för en grym och efterlängtad kväll. Nu ska jag kila.


Förresten mvg, får jag min kaffe på luciafikat kanske?



Kom som du är

 


Kommentarer
Postat av: mvgforlife

du får den på luciafirandet på måndag, promise :) påminn mig om jag glömmer då!

2009-12-11 @ 16:49:17
Postat av: Hilding

Julfest med jobbet - "oh boy...". Varför har ni julfesten i själva butiken? Det brukar väl vara standard att man hyr in sig någonstans och festar järnet där.

2009-12-12 @ 16:00:28
Postat av: m

Jag vet ärligt inte varför, känns inte så uttänkt direkt..

2009-12-13 @ 10:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0