Look at the stars


Just nu sitter jag här och har pratat med Molly.
38 min 32 s.
Jag borde ju plugga spanska inför morgondagens prov men äh det är för tråkigt.
Det är ändå två prov kvar.
Idag var jag ledig och jag har försökt plugga men kollade på Troja istället.

Vid tre träffade jag en tjej som har haft anorexi och intervjuade henne.
Jag var lite nervös men det var jätteroligt och hon var väldigt trevlig.
Nu tänker jag att intervjuer är ju ett väldigt kul sätt att träffa nya människor.
Ni borde testa!
Det var även roligt att använda sig av en diktafon, att få höra sin egen röst liksom.
Förut klarade jag inte av sånt men nu känner jag mig lite mer mogen när jag tänker okej så låter min röst och inte så mycket mer med det.
Jag gillar det.

Vi har gjort lite julmys här hemma:


På tal om mys så är det mysdag imorgon i skolan.
I måndags hade jag mjukisar och tisdag ledig och onsdag mjukisar igen.
Mysvecka helt enkelt!

Min pojkvän ska bjuda mig på julkonsert på söndag vilket jag ser grymt mycket fram emot.
Idag är det dags att öppna första luckan i julkalendern och jag har köpt min första julklapp.
Jag vill julbaka!
Under dagen har spotify stått på med julmusik och jag har ätit mandariner, pepparkakor och lussebullar.
Jag älskar julen, det är så mysigt.




Här är jag idag.

Nu kanske jag ska kolla på spanskan ändå. Psykologiprovet börjar närma sig också.
Någon som har Gökboet förresten?




Maybe this Christmas



Kommentarer
Postat av: Helmut

Ser fram emot ett 100% mysigt NV3A imorgon :)

2009-12-01 @ 23:09:01
Postat av: hanni

jag har filmen OCH boken (på engelska) låna?

2009-12-01 @ 23:47:20
Postat av: m

åh hanna! får jag komma förbi imorgon?

Hos vem har du den ?



Jag ringer dig på eftermiddagen. Du är söt <3

2009-12-02 @ 00:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0