It can be a sweet dream.




Bild från i fredags.


Nu ligger jag i sängen och har just varit duktig och skrivit ut fakta om kyotoavtalet.
Passa er Nv3a vi kommer ge er ett förslag på ett avtal ni inte kan säga nej till!
Innan det pluggade jag kemi och försökte förstå vad glykolys, citronsyracykel och andningskedja innebär.
Jag vet inte om jag blev så mycket klokare men jag försökte i alla fall.
Jag var även ute och sprang under kvällen.
Innan allt det här träffade jag ebba för ett välbehövt och avslappnat möte.

Eftersom jag har så ont i magen kan jag inte unna mig något gott som belöning på min duktighet ikväll. Därför får paradise hotel på tv6play bli substitut.

Angående min mage, jag tror att det är psykiskt.
Någon typ av omvänd projicering.
På något sätt känns det som om jag håller på att övergå till ett tomt skal som inte känner något längre.
För nu har det varit alldeles för känslosamt.
Jag känner så mycket, för mycket för mitt eget bästa.
Lever mig in i andras känslor.
Gör egna känslor i det omedvetna.

Jag tror att lösningen kan vara jullov, ingen stress och bara en massa mys med vänner, pojkvän och familj.
Men jag kan inte må så här tills dess. Det är ändå 10 dagar kvar.
Jag måste hitta en snabbare lösning.
Har ni något tips?



Have you ever seen the light?




Kommentarer
Postat av: Hilda

Fin blogg! ;)

2009-12-08 @ 17:32:03
URL: http://wimsis.blogg.se/
Postat av: k

har du provat att använda dig av meditationsövningarna i din undersökning själv? man blir rätt lugn av dom. och sover fint på natten om du gör dom kvällstid. på tal om det borde du få min enkät, jag känner mig lite dålig där. och vill du så tar jag gärna ett andrum med dig snart. så kan du få det där pappret också, om vi nu skulle behöva en förevändning vill säga.

2009-12-08 @ 17:52:32
Postat av: m

k vad fin du är, jag borde faktiskt prova den själv!

Sen tycker jag verkligen att vi ska ses, den här veckan är full men en mysig promenad en kväll nästa vecka? Jag bor i abrahamsberg. <3

2009-12-08 @ 19:33:08
Postat av: k

åh ja. det vill jag. pussli på dig.

2009-12-11 @ 11:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0