En lista.


Jag blev inspirerad av Johan och letade upp en lista.


Klädsel
Vad har du på dig idag:
en svart t-shirt klänning som jag fick av Molly igår!
Vad använder du just nu för skor: Går det ens att använda något annat än vinterskor?
Favoritfärg på kläder: Marinblått, vitt, svart.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Pappa
Du delade en drink med: jag ville dela på en cider med mickan men den blev min och det är väl knappast en drink.
Du gick på bio med: Jag kommer inte ihåg när jag var på bio senast..
Du gick på stan med: Felix
Skällde på dig: Mamma?

Senaste
Låt du hörde:
Beyoncé - Halo
Film du såg: The Holiday, igår med Molly.
Mat du åt: Mat ? Eh middag igår.
Kram: Min bror.
Puss: Gissa? ;)
Fest: Här vill jag säga Saras men jag blev sjuk :(
Känslan: Glädje
Ilska: Nyss, julklappshysteri och jag hittade inte det jag ville.
Resa: Belgien för några helger sedan.
Glädje: Nu ?
Dröm: Inatt och den handlade om homosexuella killar..
Boken du läste: Håller på med Blonde nu. Den är så himla bra, handlar om Marilyn Monroe.
Personen du träffade: Molly.
Personen du pratade i telefon med: Jessica
Personen du fick sms av: Felix
Gången du åt en 7-eleven korv: Åh jag tror jag åt en förra vintern eller om det var Felix som gjorde det.. Hmm. Annars aldrig.
Gången du var utomhus: Idag, på väg hem från staden. 
Gången du sov: Inatt men inte tillräckligt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det måste varit ett år sedan nu..
Saken du köpte:
3 böcker till mamma i julklapp

Om dig

Namn: Madelene
Ålder: 18
Smeknamn: Madde, Madoe, Maddis, Sötmadde?
Syskon: Min bror Rickard 22 år.
Sysselsättning: Skola, kompisar pojkvän och fram för allt mat.
Bra egenskaper: Jag vågar säga vad jag tycker.
Dåliga egenskaper: Jag tar på mig andras problem för lätt och är känslig (fast det är bara dåligt ibland).
Linje/klass: Natur-natur BLG Nv3a. MVGFORLIFE!
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Grön

Okej jag vet inte om det gav så mycket, men jag hade tråkigt.



Kommentarer
Postat av: Helmut

Haha, trevligt att någon fortfarande läser bloggen i alla fall :)

2009-12-21 @ 18:51:20
Postat av: j3zZ1c4

hahaha "JAG TRODDE DOM SA SÖTMADDE OCH JAG BA AAAW" <3<3<3

2009-12-21 @ 19:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0