Ibland gör man rätt, ibland gör man fel.





It's complicated and stupid.


Nu är jag ute på landet och det är rätt tråkigt.
Men ändå väldigt skönt, att ta en liten paus och ladda upp liksom.
Jag vaknade imorse och pappa åkte hem till stockholm för att jobba lite.
Frukosten åt jag ute i solen med en god bok.
Sen tog jag ett litet dopp i vår lilla pool och solade lite mera.
Jag har helt enkelt njutit.
En power walk och lite ogräsrensning senare kopplade jag av framför tvn.
Jag vet att det är ett big no no så här på sommaren men jag älskar top model och numera projekt runway.
Sen tog jag en varm dusch och hoppade i myskläderna och lagade mat.
Nu är pappa tillbaka och vi ska se om det går något bra på tv.

Familjesituationen har ju förstås förändrats en del.
Mamma och pappa är inte längre tillsammans och min bror bor inte hemma.
Men här på landet tänker jag på allt vi har, särskilt här.
Och alla barndomsminnen.
Hur vi har utvecklats.

Jag vill åka till norrland och träffa mina små kusiner!

Nej jag tror att det blir tidigt ikväll så jag kan begrava mig i min bok.



ibland gör man absolut ingenting men det blir fel ändå..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0