LoveGame



Nu sitter jag här och lyssnar på Lady Gaga.
Det hade varit roligt att se henne där på Grönan för jag tror att hon gör en bra show live.

Sist jag skrev hade jag just kommit hem från Mallorca.
Nu har brännan avtagit och jag har varit hos Molly nere i Skåne.
Vi hade en underbar tid, det är vår tid.
När man lever ihop en vecka hinner man verkligen prata om allt och se och känna varandra på ett sätt som är svårt i det vanliga vardagslivet.
Vi var i Köpenhamn en dag och fikade, gick och pratade utan att förstå svaren.
Den dagen avslutades med bio i Ystad.
Brüno.
Helt hysterisk och rolig.

Vi har hunnit skratta som aldrig förr och prata om relationer, känslor och personer.
Det var verkligen underbart.

Sen när jag kom hem mötte jag up min pojkvän och som vi hade saknat varandra!
Det härliga med att vara ifrån varandra är just att sakna varandra och att sen när man väl ses så har man så mycket att prata om att tiden knappt räcker till.
Och närheten som är så viktig.

Över helgen åkte jag, mina kusiner; jocke och lotta, och felix ut till vår farmor och farfars stuga i typ norrtälje.
Jag har inte sovit så skönt på länge!
En liten stuga, en varm pojkvän, sval luft och tunga sköna täcken.

Vi badade lite (eller för min del doppade jag mig bara..), spelade spel, hade trevliga middagskonversationer.
Det är så härligt att prata med en annan generation och få andra perspektiv på saker och ting.

Just nu här i Stockholm längtar jag ut till min familjs landställe och funderar på att åka ut nästa vecka.
Bara andas, ta det lungt och sola och bada. Kanske träna lite. I alla fall promenera.

Utanför det öppna fönstret ser jag en härlig kvällssol och känner en ljummen bris.
Jag har nya kläder och känner mig redo.
Redo för världen.

Mer bilder kommer en annan dag så håll ut.
Om det är någon som läser ?




Let's have some fun 

Kommentarer
Postat av: H to the ilding

Klart vi läser :D

2009-08-07 @ 01:46:19
Postat av: mads

:D

2009-08-07 @ 11:56:43
Postat av: FölixX

Jag läser också älskling :D



du är fin du!



Vi ses på landet sen =) puss puss

2009-08-11 @ 19:05:57
Postat av: m

Älskling! Du är underbar! <3

2009-08-11 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0