Look at the stars, look how they shine for you.





I väntan på Coldplay.



And it was all yellow.



Det var en underbar kväll och en grym konsert.
Den är till och med bättre så här i efterhand.
Det var ett härligt gäng och ett välbehövligt stopp på donken sen ;D

Nu sitter jag här och dricker mitt hälsote. Detox heter det.
Bra för matsmältningen och stillar hunger.
Ikväll ska jag nog bara mysa framför tvn.
Äntligen onsdag och det betyder att det bara är två skoldagar kvar innan helg.
Förra helgen jobbade jag så nu ska det bli skönt att vara ledig.

Nu så här när skolan har börjat är min kropp fylld av känslor funderingar och tankar.
Det är så många intryck på en och samma gång.
Jag vill säga saker jag inte borde.
Eller jag borde kanske men ska nog helst låta bli.

Jag måste ta tag i mitt liv.
Måste ta kontakt.
Måste träna.
Och nu när jag vill träna är jag sjuk.
Typiskt.

Jag ska försöka skriva oftare, jag gillar det ju.





Let's grow old together
and die at the same time.



Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag gillar att du skriver :D

2009-08-27 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0