This is the last time.




Det här är platsen.


Mina värderingar har ändrats.
Jag hittar det väldigt svårt att plugga.
Jag kan inte ens koncentrera mig och stör andra.
Energin ligger på fel saker.
Felprioriteringar.
Fel tankar.
Rätt kroppsligt men hur utvecklas hjärnan ?

Jag kom hem idag och klockan var fyra.
Klockan fyra börjar top model.
"Jag borde plugga tänkte jag" men satte mig istället framför tv:n.
Jag behöver top model, jag kan alla knep om hur man blir model.
Jag kollar fan varje dag.
Och när det är slut en timme senare börjar ju Sex and the City.
Det är som bestämt - jag ska sitta där.
Tänker "det är ju bara en halvtimme... lite till"
Sen var klockan halv sex utan effektiv plugg.

Och inte nog med att jag ser mig mätt på tv min mage ska proppas också.
Först en macka med ost och marmelad (tjockt lager).
Efter det åt jag en tårtbit och till drack jag en sockerfylld festis.
Man kunde ju tro att jag skulle ha stillat sötsuget men icke.
Jag kollar skafferiet efter kakor utan framgång.
Men jag kom på att jag har ju godis kvar i påskägget.
Så nu är det allmänt känt. 
J A G  Ä R  T J O C K !


The last time ?



Kommentarer
Postat av: mi

Du skrev mina exakta tankar. Top model och mellanmålsätande. Det bara blir så.

2009-04-16 @ 22:18:19
Postat av: Sara

Jag saknar dig Madde! Vi måste ses snart. Och jag längtar till i sommar när vi SKA till Bornholm! <3

2009-04-16 @ 22:23:21
Postat av: madde

Sara! Vi ses nästa helg och bestämmer mer? <3

2009-04-17 @ 16:35:56
Postat av: madde

Sara! Vi ses nästa helg och bestämmer mer? <3

2009-04-17 @ 16:38:39
Postat av: Anonym

och glass ikväll:) men du sprang ju i dag så det går jämnt ut! <3

2009-04-18 @ 01:06:24
Postat av: Anonym

du är inte alls tjock.

2009-04-19 @ 17:05:36
Postat av: KEn

Det är en oroande bild, att kolla på top model och sen äta massa sötsaker... och sen om jag läste ett enda ord om hur jag skulle gå ner i vikt.. så skulle jag, den smalaste personen i världen till och med kanske känna en gnutta ånger över kakorna.



Det är inte konstigt att tjejer har problem med ätstörningar.



Och sålänge du inte mår dåligt av att inte plugga så är det CHILL.



du är fan eller tjock =P

2009-04-20 @ 22:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0