Söndag och teater.



Drottningholm med  Nv2a förra året.

Igår och idag har jag jobbat, helt okej faktiskt. En gnytta mer att göra nu.
Fredagen var fin hemma hos Hanna.
Min mobil har kraschat så jag har inga nummer nu.
Ge mig era.
Ikväll blir det De Tre Musketörerna på Stadsteatern.
Felix och jag.

Det är så skönt med lov och jag ska bara göra roliga saker.
Jag ska baka med Jonna och Kenjoe.
(Kenjoe kan vi vara hos dig på tisdag?)
Jag ska träffa Molly imorgon och vara inne i staden med Felix.
Jag ska träffa pappa och bruncha med Moa och Mickan.
Eller snarare frukost, torsdag aight ?
Jag kommer att fylla arton (på lördag!).
Därav en släktmiddag och massor av mera mys.

Det som bekymrar mig är att jag knappt har tid att plugga, eller det känns ju jätteskönt att inte plugga.
Men det är inte lika skönt med ett nationellt prov på hela fysikkursen.
Felix får hjälpa mig.

Hoppas ni också kommer ha en fint lov (plugga inte för mycket!)


I want you to notice, I want you to care.
Oh Horatio.

Kommentarer
Postat av: mickan

vilket härligt lov du kommer få :) jag har stora planer inför brunchen! Du har något att längta till ;)

konstigt som det är började jag plugga fysik idag, men det kändes konstigt(brukar aldrig plugga på lov) så jag slutade efter ett halvt kapitel... nu är det bara 9 och ett halvt kapitel kvar! kan lova att jag inte kommer plugga för mycket :D



puss på dig

2009-04-05 @ 20:06:49
Postat av: m

Härligt att höra!

Jag kommer inte orka plugga känner jag.

Och torsdag blir mysig, ska vi komma till dig klockan tio ?

2009-04-07 @ 10:15:22
Postat av: mi

tors 10 :)

2009-04-07 @ 18:47:53
Postat av: Ken

ja vi kunde vara hos mig i tisdags end

2009-04-09 @ 09:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0