Kärleken till platsen.




Kärlek kan vara det bästa som finns

Jag kommer att sakna att ha en strand på vägen till skolan.
Jag kommer sakna att börja löprundan direkt nere vid vattnet.
Jag saknar redan området och mitt rum.
Atmosfären här.
Alla minnen, hela min uppväxt.
Jag ska flytta nu i helgen.

Det finns många positiva saker med flytten också.
Båda lägenheterna är fina men jag orkar inte ta det positiva.
Jag är delad inför det här. Det känns sorgligt men ändå bra med något nytt.

Den här helgen var bra.
Det var underbart väder och jag köpte en jättefin kjol och nya löpskor.
Vi var på eriks spelning och grillade sen i äppelviken.
Härlig kväll.
Sen vaknade jag på lördagen och åt frukost på balkongen och utan så mycket smink gick jag till felix.
På vägen möter jag Carro och jag blir glad.
Jag och filuren köpte varsin frisbee och packade filt och picknick.
Vi åkte till kärsön och myste i solen.
Jag var barbent!
Vi  gick 18 hål på frisbeegolfbanan och det var kul.



Kärleken till dig är oändlig

På söndagen åkte jag till IKEA med mina föräldrar och hittade massa nya grejer.
Sen flyttstädade vi och fixade resten av dagen.
Igår åkte jag till staden efter skolan.
Till NK där jag påbörjade mitt reportage och intervjuade en del människor.
Jag köpte även ett par Ray Ban Wayfarers!
Och smink, en lampa, underkläder.
Jag är pank nu.


Love forever


Kommentarer
Postat av: .

Du verkar leva ett så underbart liv!



Visst är ditt liv inte helt problemfritt, men du tacklar problemen så väldigt bra och lyckas njuta av allt det fina i ditt liv..



Du lever liksom.

2009-05-02 @ 23:14:37
Postat av: M

Tack vad snäll du är :)

2009-05-03 @ 18:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0