If you weren't real I would make you up.





Bara för att det fortfarande är vi.
Du och jag.

Igårkväll gjorde jag söta fruktsmoothiesar till mig själv och såg på Sex and the City The Movie.
När Mr. Big lämnade Carrie kom tårarna och oj vad jobbigt det blev.
Jag var tvungen att pausa och ringa till Felix.
Jag saknar honom.
Sen blev det nästan jobbigt hela filmen, jag grät för varenda sak.
Lyckliga stunder, bråk jaa för allt.
Men till slut fick Carrie sin Big och jag fick mitt lyckliga slut.
Även det med tårar. Oj oj.
Jag får väl skylla min emotionella kväll på hormoner så att jag inte verkar så känslig.

Imorgon fyller jag år och idag är det sol.
Lovet har varit hur bra som helst hittills.
Alla inplanerade möten och alla spontana.

Men nu håller batteriet i datorn på att ta slut.
Ha det bra alla ni trogna läsare ;D



I don't know why I'm still afraid.



Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis på födelsedagen!!! Ha det bäst =)



Puss o Kram

2009-04-11 @ 12:08:12
Postat av: Fredrik

Grattis till 18 år :D

2009-04-11 @ 18:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0