I miss your laugh, your smile.



Ljuset, naturen och blommorna. Jag blir så glad.

Just nu sitter jag här och gör vad jag är bäst på för tillfället.
Jag småäter. Jämt.
Just nu Handgjorda Chokladpraliner från Åre som jag fick i ett påskägg från jobbet.
Och igår åt jag müsli och yoghurt till frukost och sen vid nio i skolan kände jag mig småsugen igen.
Så jag går ifrån mattelektionen för en fika. Frukosten hade öppet så jag får med mig yoghurt med müsli (igen), en stor macka och te.
Mindre än två timmar senare va det lunch och jag klämde i mig en del då med.
Sen kommer jag hem tidigt och äter hela tiden här hemma.
Mellanmål och senare smoothie och godis.
Jag totalproppar som om det vore istid på gång.
Och nu liknar min blogg lite mer toomuchfood men vad fan maten är en stoor del av mitt liv nu.

Nog om det.
Idag har jag ingenting jag behöver plugga (okej lite spanska men hur viktig är den?).
Snart så ska jag flytta och på fredag fyller Mickan Oskar och Gustav år!

Jag vill ha sommarlov nu.
Långa dagar med soligt väder och mys med vänner och pojkvän.
Den där Felix han är så bra att ha.
Vi är så bra för varandra.

Och att ett litet sms kan ge så mycket glädje.
Ni vet så där när man måste läsa det flera gånger. Om och om igen.
Åh snälla ställ in alla prov!


Then you see her standing there with green eyes and long blond hair.


Kommentarer
Postat av: hanna

det är viktigt att unna sig något extra madde!

2009-04-22 @ 21:16:23
Postat av: hanna

det är viktigt att unna sig något extra madde!

2009-04-22 @ 21:17:20
Postat av: mosigosi

det vore mojs mojs om du följe med till götet tycker jag:)

2009-04-28 @ 19:57:17
Postat av: micksikicksi

vore myspysmyyys :)

2009-04-28 @ 21:40:03
Postat av: madisadiladi

Åh det vore ju jättemysigt men jag vet inte om jag har råd ju!!

Det är så jäkla mkt utgifter nu så jag vet inte =(

2009-04-28 @ 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0