Själen är det innersta




Break through the undertow, your hands I cant seem to find,
pollution burns my tongue, cough words I can't speak.
So I stop my struggling, then I float to the surface,
fill my lungs with air, then let it out.


Idag vaknade jag och gjorde en stor kopp te och bakade scones.
Igår lånade jag Angels in America av Mollx och ett avsnitt avnjöts till frukost.
Sedan tog jag ett värmande bad och fick dåliga nyheter.
Riktigt dåliga.
Att sen försöka plugga är näst intill en omöjlighet.
Så det själsuppbyggande arbetet jag hade ägnat mig åt denna morgon krossades likt ett glas som träffar marken.
Ibland är allting bara för jobbigt.

Igår var en underbar dag med Molly. Mysig engelstalande man med barbie-tofs, presentköp, möten med trevliga människor, tunnelbana, fika på bönor och bakat, Love, filmbutik, middag, konfaminnen, film + godis, fina sms.
Det behövdes verkligen.




Mitt hjärta är tungt
Vill du hjälpa mig att bära det ?

Kommentarer
Postat av: Molly

Dåliga nyheter? Vad har hänt?! Puss, jag tycker så mycket om dig Madde!

2008-09-27 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0