I know this season makes her bitter.


 

Hösten är den årstid då min psykiska hälsa är sämst. Därför tänker jag göra en lista på vad som gör mig glad.

  • Ett sms.
  • Kramar.
  • Felix.
  • Riktigt komplimanger. Som betyder något.
  • När någon säger hej och mitt namn. Det blir så mycket mer personligt. (mitt namn kan bytas ut mot vännen. älskling osv.)
  • God, nyttig mat.
  • Lyckade träningspass ökar självkänslan.
  • Ett telefonsamtal då personen inte vill något förutom att bara prata.
  • Mysiga kvällar med vänner.
  • Bra filmer och levande ljus.
  • En stor kopp te efter ett varmt bad.
  • Att pappa väldigt gärna vill att jag ska övningsköra med honom.
  • När mamma och jag umgås länge utan att tjafsa om något.
  • Vänner som bryr sig.
  • Gamla favoritlåtar.
  • Promenader.
  • Sova länge och läsa en god bok till frukost.
  • Överraskningar.
  • Fika med vem som helst.
  • När någon anförtror sig till mig.
  • De gånger jag berättar något från mitt hjärta.
  • Att göra andra glada är nog en av mina största lyckokällor.
  • Våren gör mig glad men känns långt borta.
  • Resor.
  • Brev och mejl.
  • Släkt och familj.
  • Födelsedagar.
  • Jag blir glad när det går bra för andra människor.
  • Shoppa och at kunna unna mig saker.
  • Ha en planerad vecka så att man varje dag har något att se fram emot.
  • Baka kaka.
  • Mysiga dagar hemma hos Molly.
  • Spontanmöten med en kompis långt borta.
  • Att bli tillfrågad om att få vara med.
  • Vetskapen om att någon tänker på mig.
  • Lyckliga tankar och minnen.

Jag skulle nog kunna fortsätta men jag orkar inte. Meningen var att jag skulle bli på bättre humör och det funkade inte.
Vad har hänt med mig ?
Jag vill ha nära vänner.
Som bryr sig.
Hösten dödar mig.

Om ni känner för att ge mig lite glädje så har ni fått några förslag.


I see her scars, as her golden hair lightens up the dark
She's a part of a poetry and I long to hear her talk
She is standing by the river
I know this season makes her bitter




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt madde!



det vet du att jag tycker!!!



sen så är du liiiiten också men jättesöt!



Pussar <3

2008-09-14 @ 21:57:26
Postat av: Anonym

We care!



skulle kunna göra mycket, men tror att jag skulle sabba en del. (typ om jag alltid säger hej MADDE i skolan.. )



det enda jag inet riktigt kan göra är att prata it tele utan att vilja något, det gör jag ogärna tyvärr



skitbra lista dock, gjorde mig lit egaldare XD



/KlasskramratEN

2008-09-15 @ 13:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0