Alla tränar i Åkeshov

Idag efter att jag hade inhandlat en del presenter åkte jag till åkeshov för att simma.
Där vinkar jag till Byberg och Fredrik samtidigt som Erik Gyllenlood står framför mig.
Jag simmar och på grund av en snuskig gubbe förbättrade jag min tid med 1 ynka minut.
Efteråt när jag snör på mig skorna så ser jag Petter och en till kille som jag glömt namnet på.
Jag tittar upp igen och då kommer Moa och Malin samtidigt som Adam Rosberg går förbi.
Helt sjukt. På sammanlagt tio minuter ser jag alla dessa människor.
Jag skulle kunna rabla upp över tio till namn på folk i min ålder som tränar där.
Där får man inte vara anonym inte.
Vi ses i Åkeshov hurni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ken börjar gymma i vällingby

2008-09-09 @ 08:29:06
Postat av: O_o

Skrev jag det där?

2008-10-14 @ 08:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0