We made a promise.




Mitt hjärta är varmt trots att du inte är här.
Jag tänker på dig näst intill hela tiden.
Om jag skulle få en minnesförlust skulle du vara det enda jag mindes.


Det är höst och snart är det lov.
Jag känner att jag borde boka tid hos en läkare.
Hälsoveckorna har börjat och idag simmade jag en kilometer.
Ta mig till kärlek.
Jag behöver dansa med vänner.
Min kropp behöver vila.
Michael Jackson får mig att vilja ta det lugnt.
Du kommer nog inte ringa.
Vad ska jag göra ikväll ?



Scar tissue that I wish you saw.



Kommentarer
Postat av: ebba

JAG KOMMER VISST RINGA!

men jag insåg nu att det kommer bli knasigt med tiden.. kanske torsd om jag lyckas plugga lite tis-ons.

bilden är fortf. världsklass!!

2008-10-20 @ 19:53:40
URL: http://ebban.blogspot.com
Postat av: Anonym

väldigt vacker bild!!!

2008-10-25 @ 11:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0