Love forever, love is free.





Idag har varit en fin dag.
Den började vid avslappningsövningarna på gympan.
Jag gillar sånt.
Fysikprov i aulan.
Nv2a + Nv2d
Jag gick först av alla i salen.
Det fanns ingen i hela skolan.
Jag, som brukar sitta länge och fastna på uppgifter och räkna allt två gånger, gick först.
Det väckte min oro.
Att sitta där och vänta och tänka att jag borde ha kollat igenom.
Sen äntligen öppnades dörren och vem kom om inte min underbara Felix med orden: Det var lätt.
Först då kunde jag andas ut.
Jag och Calle åkte till Brommaplan där jag skulle möta Jessica.
Vi konverserade och han väntade med mig på sin buss. Helt enkelt väldigt snäll.
Jessica kommer med underbar frisyr och vi åker in till Gamla stan.
Vi köpte billiga goda bullar, gjorde världens kap och satt på en mysig plats (se bild).
Det var en underbar dag med en underbar känsla i magen.
Inget mer prov innan höstlovet.
Möte på jobbet och även där åt jag bullar.
Jag gick hem till Felix och han är ju så fin.
Det är så skönt att få skratta så med någon.
Nu är jag hemma och ska ringa mamma.
Jag har pratat med Molly och en vän som hon är guld.
Mitt guld vägde 19060kg, 19 ton. Ganska så fel.
Snart ska jag träffa Ebba och imorgon får Jessica sin present.
Imorgon fyller Karin år.
På fredag ska jag träffa min kusin Lotta och vi firar Karin på kvällen.
På lördag vill jag bara mysa med pojkvännen.
Senast vi sågs på riktigt var i söndags.

Alla klasskompisar i förra inlägget. Kan ni inte säga vilka ni är, jag blir ju nyfiken.
Kan ju lista ut många men inte alla.


Hand in hand.



 

Kommentarer
Postat av: Klasskompis 4

Emil här...

2008-10-08 @ 22:37:06
Postat av: KLAsskoMpIsEn

guess who ;)

fast det gick inte helt som jag tänkt mig

2008-10-09 @ 17:42:03
Postat av: Mad.

Åhå, vad kul att ni läser.



K L A M I E

I know you :)

2008-10-09 @ 20:23:08
Postat av: Klasskompis 5

hahah mina 94.63% stämde! Det var Emil=)



Ja, jag vet att jag var seg på att kommentera i förra. Men det var ett så viktigt inlägg, att jag ville det ändå...



Bättre sent än aldrig, heter det väl?

2008-10-10 @ 20:15:22
Postat av: Klasskompis 4

Vem är klasskompis 5 då? O.O

Visa dig!

2008-10-10 @ 21:15:41
Postat av: Klasskompis 5

Gissa =)



Jag tror faktiskt inte jag har skrivit något migaktigt, men du kan ju alltid försöka.



Vem låter det som? hmm...?

2008-10-11 @ 18:03:42
Postat av: eb

har du tagit den sj, och var?



cool.

2008-10-14 @ 08:58:29
URL: http://ebban.blogspot.com/
Postat av: mads

Bilden tog jag i gamla stan.

Trodde du hade slutat blogga ? <3

2008-10-14 @ 16:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0