I picture you in the sun.




Jag Moa och Mickan bakade scones och åt en stor och mysig frukost.
Vi pratade om klassen och allt kändes så trevligt. Det är något jag önskar att vi gör om.
Vi är bättre än vad vi tror att vi är, eller i alla fall vad jag tänker.

Mamma får äntligen komma hem igen från sjukhuset. Vi ska gå på bio och gå promenader har vi bestämt.
Det var en stor tyngd som nu lättade från mitt hjärta. Hon är så bra.

Jag Kenjoe och Love gick från högland till abrahamsberg. Vi pratade om gamla tider och vi har ett gemensamt förflutet som vi inte får tappa. Minnena är på något vis så genuina och äkta att det gör ont. Det är vackert i mig.

Bra låtar i iPoden, passande väder och sms från en vän.

På lunchen pratade vi om politik och Frida är en given statsminister. Suss fyller femtio imorgon och vi har planerat in fina saker.

Felix har bokat biobiljetter 23.59. Premiären av nya bond-filmen på höstlovet. Vi kommer att ha en underbar dag.
Jag älskar att få skratta med en så nära vän. Någon som alltid finns där. Jag vill se på OC med dig i helgen, vill du?

Jag fick komplimanger för mitt platta hår men jag kände mig naken. Jag har aldrig haft det helt platt i skolan sen åttan säkert. Det kändes ovant och jag meddelade Jessica.

Det regnade idag och det kändes skönt. 



You look beautiful all the time. 

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha tack Madde =) jag lovar att nämna dig i mitt segertal kram

2008-10-16 @ 21:39:35
Postat av: Felix..

Du är söt!



pussar



O.C. is the shit. coolt att du fick mej att ändra mej så haha

2008-10-16 @ 22:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0